Konfesjonał akademicki

konfesjonal1

Są sprawy których sami nie rozwiążemy.

Są ciężary, których sami nie udźwigniemy.

Są przeszkody, których sami nie pokonamy.

Są grzechy, z którymi dalej już nie pójdziemy.

Konfesjonał akademicki

Galerie zdjęć
Rodzinne kolędowanie 2020
02 stycznia 2020

altW tym roku zagościł do kościoła św. Tomasza Apostoła zespół PECTUS na "Rodzinne kolędowanie". Dzięki współpracy ks. Andrzeja z władzami miasta Sosnowiec mogliśmy wspólnie śpiewać kolędy. Poniżej zostają zamieszczone kilka zdjęć z koncertu.

alt Przed koncertem msze świętą odprawił ks. bp Grzegorz Kaszak.

alt

Wigilia 2019
19 grudnia 2019

altW tym roku zaprosiliśmy Duszpasterstwo Akademickie z Jagielońskiej, aby wspólnie móc złożyć sobie życzenia i przeżyć w świątecznej atmosferze Wigilię Duszpasterstw Akademickich. Na Wspólnej Wigilii byli z Nami również Duszpasterze Akademiccy to jest ks. Michał Knapik oraz ks. Sławomir Woźniak. Wszystkim obecnym dziękujemy za przybycie, organizację oraz pomoc w przygotowaniu oraz organizacji tak wspaniałego wydarzenia.

Fotorelacja z Pielgrzymki
29 sierpnia 2015

altZ uśmiechem na ustach, ze śpiewem, modlitwą, w słońcu, w deszczu, w towarzystwie kurzu, zmęczenia, potu, ale z wiarą i całym plecakiem spraw osobistych, rodzinnych dotarliśmy do tronu Tej, która wszystko rozumie, która sercem ogrania każdego z nas, która jest z nami w każdy czas.

Im wyżej tym piękniej...
08 czerwca 2014

altKorzystając z wolnego w sobotę skoro świt wyruszyliśmy na spotkanie z kolejną przygodą...
Chcieliśmy zdobyć Rysy - mimo pięknej pogody na szlaku panowały trudne zimowe warunki. Ratownicy TOPR-u mieli tego dnia sporo pracy, a My w trosce o swoje bezpieczeństwo z pokorą zweryfikowaliśmy plany i postanowiliśmy nie atakować na razie Rysów. Wchodząc na bezpieczną dla nas wysokość cieszyliśmy się otaczającym nas pięknem...

Majówka DA 2014
05 maja 2014

altMajówka DA 2014
Slovensky Raj - Sucha Bela, Dolina Chochołowska, AquaCity Poprad...

Galeria zdjęć

Dolina Pięciu Stawów
17 listopada 2013

alt„Góry są wyzwaniem, góry prowokują człowieka, istotę ludzką, młodych i nie tylko młodych do dokonywania wysiłku w celu zwyciężenia samego siebie.” - Jan Paweł II

W sobotni listopadowy poranek zarzuciliśmy plecaki na ramię i ruszyliśmy na kolejną wyprawę tym razem celem naszej wędrówki była Dolina Pięciu Stawów.

Ogólnie wyjazd udany, jak zawsze zresztą!

Góry są ...
31 października 2013

altBóg Stworzył cudowny świat pełen kolorów, zapachów, dźwięków, podarował człowiekowi góry… Jezus często przebywał w górach, gdzie odpoczywał modląc się. Często przebywał w miejscach zacisznych. Jeżeli On tego potrzebował, my tym bardziej dlatego wybraliśmy się w Tatry aby … – być bliżej Boga.

Więcej…

Góry o każdej porze roku są piękne...
23 września 2013

altGóry o każdej porze roku są piękne... Postanowiliśmy wykorzystać ostatnie chwile wakacji na zdobywanie szczytów „Warunki atmosferyczne i późna pora uniemożliwiły nam dotarcie na szczyt Ciemniaka. Chuda Przełączka (1885m.npm) też nas zadowoliła. Ciemniak następnym razem! Już teraz zapraszam! XA”

Majówka 2013 - "WYSPA"
04 maja 2013

altTegoroczną majówkę spędziliśmy w szczególnym miejscu… Miejscu, w którym śpiew odbijał się echem w ciszy wieczoru.

Tym miejscem był ośrodek rekolekcyjny „WYSPA” w Budzyniu k. Buska Zdroju. Na wyspie znajduje się mały dom rekolekcyjny, cztery domki-pustelnie oraz kaplica pw. Matki Bożej Anielskiej. Wszystko to położone nad brzegami stawów, na skraju lasu. Klimat „Wyspy” zarówno ten przyrodniczy, jak i duchowy, jest jedyny w swoim rodzaju! Wszechobecna cisza, szum wiatru, śpiew ptaków, rechot żab – to wszystko dodaje temu miejscu uroku.

Zdjęcia ze spotkania
24 października 2012

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć ze spotkania z panią Agnieszką Laskowską wolontariuszką mysłowickiego Hospicjum ”Cordis”, pracującą w Ekwadorze...