Na wielu stronach internetowych, także u nas, wykorzystywane są cookies (ciasteczka). Są one używane w celach statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować stronę do potrzeb osób, które odwiedzają ją wielokrotnie. Nowe regulacje prawne zobowiązują nas do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy, niż dotąd, sposób. Dalsze korzystanie z naszej stron bez zmiany ustawień przeglądarki będzie oznaczało, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie. więcej informacji

Św. Jan Kanty

Patron studentów i profesorów

Litania do św. Jana Kantego

Życie z wiarą

Biblia Tysiąclecia w formacie audio

Kontakt

Kontakt w sprawach duszpasterskich:
Ks Arkadiusz Witkowski

Kontakt w sprawie strony www:
Anna Woźniak

Jesteś tutaj:
Start > Galerie zdjęć
Galerie zdjęć
Im wyżej tym piękniej...
08 czerwca 2014

altKorzystając z wolnego w sobotę skoro świt wyruszyliśmy na spotkanie z kolejną przygodą...
Chcieliśmy zdobyć Rysy - mimo pięknej pogody na szlaku panowały trudne zimowe warunki. Ratownicy TOPR-u mieli tego dnia sporo pracy, a My w trosce o swoje bezpieczeństwo z pokorą zweryfikowaliśmy plany i postanowiliśmy nie atakować na razie Rysów. Wchodząc na bezpieczną dla nas wysokość cieszyliśmy się otaczającym nas pięknem...

Majówka DA 2014
05 maja 2014

altMajówka DA 2014
Slovensky Raj - Sucha Bela, Dolina Chochołowska, AquaCity Poprad...

Galeria zdjęć

Dolina Pięciu Stawów
17 listopada 2013

alt„Góry są wyzwaniem, góry prowokują człowieka, istotę ludzką, młodych i nie tylko młodych do dokonywania wysiłku w celu zwyciężenia samego siebie.” - Jan Paweł II

W sobotni listopadowy poranek zarzuciliśmy plecaki na ramię i ruszyliśmy na kolejną wyprawę tym razem celem naszej wędrówki była Dolina Pięciu Stawów.

Ogólnie wyjazd udany, jak zawsze zresztą!

Góry są ...
31 października 2013

altBóg Stworzył cudowny świat pełen kolorów, zapachów, dźwięków, podarował człowiekowi góry… Jezus często przebywał w górach, gdzie odpoczywał modląc się. Często przebywał w miejscach zacisznych. Jeżeli On tego potrzebował, my tym bardziej dlatego wybraliśmy się w Tatry aby … – być bliżej Boga.

Góry o każdej porze roku są piękne...
23 września 2013

altGóry o każdej porze roku są piękne... Postanowiliśmy wykorzystać ostatnie chwile wakacji na zdobywanie szczytów „Warunki atmosferyczne i późna pora uniemożliwiły nam dotarcie na szczyt Ciemniaka. Chuda Przełączka (1885m.npm) też nas zadowoliła. Ciemniak następnym razem! Już teraz zapraszam! XA”

Majówka 2013 - "WYSPA"
04 maja 2013

altTegoroczną majówkę spędziliśmy w szczególnym miejscu… Miejscu, w którym śpiew odbijał się echem w ciszy wieczoru.

Tym miejscem był ośrodek rekolekcyjny „WYSPA” w Budzyniu k. Buska Zdroju. Na wyspie znajduje się mały dom rekolekcyjny, cztery domki-pustelnie oraz kaplica pw. Matki Bożej Anielskiej. Wszystko to położone nad brzegami stawów, na skraju lasu. Klimat „Wyspy” zarówno ten przyrodniczy, jak i duchowy, jest jedyny w swoim rodzaju! Wszechobecna cisza, szum wiatru, śpiew ptaków, rechot żab – to wszystko dodaje temu miejscu uroku.

Zdjęcia ze spotkania
24 października 2012

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć ze spotkania z panią Agnieszką Laskowską wolontariuszką mysłowickiego Hospicjum ”Cordis”, pracującą w Ekwadorze...

Inauguracja Roku Akademickiego 2012/2013
21 października 2012

W niedzielę o godz. 19:00 obchodząc uroczystość patrona profesorów i studentów św. Jana Kantego zainaugurowaliśmy nowy rok akademicki 2012/2013.

Mszy Świętej przewodniczył ks. dr Paweł Pielka.

Śpiewem uroczystość ubogaił występ zespołu „Przecinek & Bartek Jaskot – Trio”

...spacer po Tatrach
15 października 2012

Spragnieni widoku naszych pieknych Tatr w ostatni weekend ruszyliśmy odwiedzić znane i nieznane...

wdrapaliśmy się na Kope Kondracką (2005 m.n.p.m.), a z niej na Giewont - ku światłu...

PS.to miał być tylko spacer! ;-)

Msza św. i Koncert Gospel - galeria zdjęć
26 czerwca 2012

W Uroczystość Narodzenia św. Jana Chrzciciela w Kościele przy którym istniejemy odbył się koncert Chóru God's Property (Własność Boga) z Tychów. Chór najpierw swym śpiewem ubogacił Mszę Świetą, a po jej zakończeniu dał koncert...

Była to wspaniała okazja, aby radosnym śpiewem chwalić Pana Boga.